Як ми вже розповідали, онлайн сервіс dorabotki.com дозволяє замовляти будь-які доопрацювання сайту, узгоджувати всі етапи, а також відстежувати стадії виконання робіт від початку і до отримання якісного результату.
Лід – це людина або організація, які певним чином проявили своє зацікавлення вашим товаром чи послугою; це первинна інформація про клієнта, яка після обробки може перерости в контакт, компанію або угоду. Отримують таких потенційних клієнтів від існуючих або ж напряму у відповідь на рекламу. Також, наприклад, ви представляєте свій продукт/послугу на виставках, презентаціях. Відповідно кожен запит на отримання подібної інформації буде лідом, який можливо призведе до продажу.
Привіт! Мене звати Антоніна Посохіна. З 2009 року я професійно займаюсь створенням логотипів, ілюстрацій UX/UI дизайном сайтів та мобільних застосунків для іноземних та вітчизняних компаній. Також співпрацюю з командами розробників з США, Європи, Росії та України, виконуючи проекти створення корпоративних сайтів та інтернет магазинів, відповідаючи за розробку концепції дизайну інтерфейсу та створення графіки.
Сьогодні я вам розповім про дизайн тригери для сайту.
Ця стаття написана на основі матеріалів доповіді, яку я робила на Всеукраїнському семінару 1С-Бітрікс 5 червня 2014 року.
На моєму персональному сайті є російськомовний варіант статті.
Останнім часом збільшилась кількість замовлень на Landing page, і в технічному завданні окремо прописана вимога на дизайн сторінки із використанням так званих тригерів. І цих тригерів в постановці задачі іноді так багато, що мені доводиться доказувати замовникам, що це вже перебор і зменшувати кількість тригерів. Справа в тому, що хвиля попиту на Landing page тільки недавно дійшла до нас і ще не сформовано культури їх використання, тому в інтернеті попадається багато одноманітних, зроблених за шаблоном лендінгів, на яких хтось умудрився розмістити майже всі можливі типи тригерів, толком не розуміючи як вони працюють.
Мета моєї статті - розказати вам про види дизайн тригерів і прояснити коли їх доцільно використовувати.
Напевно, кожен знає, що потрібно створювати резервні копії сайту, але чомусь багато хто нехтує цим правилом.
Відбувається це через забудькуватість, лінь чи надію на те, що якось воно саме минеться. Причому більшість починає копіювати свої дані після «щеплення» у вигляді втрати накопиченої інформації.
"Коли потрібно робити резервну копію даних?", - Запитують у сисадміна.
"До системного збою", - відповідає він.
"А як дізнатися, коли буде збій?"
"Ніяк, тому робіть копії регулярно"
У цій статті я розповім, як створювати резервні копії в системі управління сайтами 1С-Бітрікс.
Термін "CRM" вже давно став звичним, але все ж виникають питання про його значення та коли використання CRM є доцільним.
CRM як програмне забезпечення містить необхідні іеструменти для обробки інформації про контакти та клієнтів, в єдиному місці будуть зібрані та відслідковуватись всі події, пов'язані з ними. CRM також допоможе налаштувати в компанії єдину політику партнерських відносин з клієнтами та постачальниками. Аналізуючи зібрані дані ви зможете розподілити маркетингові цілі.
Перш, ніж прийняти рішення про необхідність CRM саме для вас, проаналізуйте ваші потреби. Ось деякі випадки, що виправдовують перехід до роботи з CRM:
ви використовуєте декілька способів для спілкування з клієнтами;
ви прагнете прозорості в своїй торгівельній системі;
є потреба позбавитись дублювання інформації в клієнтській базі;
вам необхідна єдина система оцінки ваших послуг та товарів;
ви бажаєте швидко створювати звіти для відслідковування тенденцій продажів.
Гарна CRM допоможе вирішити вам будь-яку з перерахованих задач, а також допоможе вибудувати єдину політику, що відповідатиме саме вашій компанії та саме вашим потребам.
Ми пропонуємо вам оцінити систему управління взаємовідносин з клієнтами, яка входить в хмарний сервіс Бітіркс24.
З CRM Бітрікс24 ваші співробітники швидко зможуть:
почати збір та обробку лідів;
вести та зберігати в одному місці всю історію спілкування з клієнтами та партнерами (електронні листи, дзвінки, особисті зустрічі і т.п.);
створювати єдину клієнтську базу без побоювання виникнення дублюючої інформації;
створити каталог товарів та послуг необхідної структури;
формувати звіти, аналізувати цільову аудиторію, а за результатами, наприклад, налаштувати автоматичне розподілення потенційних клієнтів між менеджерами;
вести угоди: вказувати відповідального, строки, суму, компанію або контакт, додавати товар або послугу з каталогу, виставляти рахунок);
керувати справами, визначати пріорітетні, налаштовувати фільтри для відбору типових задач, наприклад, відправка листів на день;
налаштувати інтеграцію CRM з сайтом, інтернет-магазином, 1С;
мати більше свободи пересування з мобільною версією сервісу та багато іншого.
Загалом система CRM Бітрікс24 містить всі необхідні інструменти. До того ж Бітрікс24 має зручний інтерфейс в небесних тонах. Отож, вашим колегам буде приємно працювати та спілкуватися.
Оцінити переваги CRM Бітрікс24 ви можете без фінансових витрат, завантаживши безкоштовну версію сервіса.
Від початку випуску першої версії розробники постійно ведуть роботи з удосконалення хмарного сервісу для колективної роботи "Бітрікс24". Додаються нові інструменти, розширюються можливості існуючих.
Ось і цього разу користувачам був представлений ряд оновлень - «Бітрік 24: 12 секретних інгридієнтів».
Ось, натрапила на цікаве фото)
Джерело - teaforjoy.blogspot.com/2009/08/wednesday-workspace-chalkboard-calendar.html
Оригінальне робоче місце)
Все необхідне під рукою та перед очима. Особливо звеселив мене календар. Можливо для автора актуально пам’ятати про всі майбутні події.
Створення диспетчерських пунктів, інженерні центрів, ситуаційних центрів, об'єднаних пунктів управління є сьогодні однією з найактуальніших завдань підвищення ефективності управлінської діяльності. Пропонуємо вашій увазі рішення, що допоможе вам вдосконалити роботу системи моніторингу і управління окремими технологічними процесами, що вимагають уваги з боку диспетчерської служби.
Оскільки майже перед кожним навчальним закладом виникає потреба у придбані ПЗ, і питання ліцензування та вибору необхідної програми стає все більш актуальним, ми вирішили висвітити це в цій статті.
Термінали збору даних - це особливий клас штрих-кодового обладнання. Головна особливість даних пристроїв в тому, що вони здатні накопичувати і зберігати інформацію про різні товари і предмети за допомогою зчитування штрихових кодів. Зрозуміло, для цього кожен термінал оснащений сканером штрих-коду, процесором і пам'яттю. Також пристрій має встановлену операційну систему та програмне забезпечення для розпізнавання штрихових кодів та обробки отриманих даних.
Кілька років поспіль в рамках державної цільової програми «Сто відсотків» проводиться впровадження інформаційно-комунікаційних технологій в навчально-виховний процес загальноосвітніх навчальних закладів.
Вибір ноутбука на сьогодні не таке просте завдання – ринок переповнений сучасними моделями ноутбуків від світових брендів, кожний з яких активно розвиває свою «лінійку» цього виду компактної побутової техніки. При цьому, кожна торгова марка має свою технологічну та філософську концепцію, в якій подекуди буває тяжко розібратись. Але систематизований та зважений підхід допоможе максимально ефективно зробити свій вибір.
Email маркетинг залишається одним із головних методів інтернет-маркетингу. Це досить продуктивний інструмент в отриманні потенційних клієнтів для Вашого бізнесу. Однак, існують деякі аспекти, незнання яких може негативно вплинути на ваш план електронного маркетингу. Тому потрібно вміти правильно використовувати цей потужний інструмент. Ваші електронні звернення повинні працювати на ваш бізнес.
Електронні автомобільні ваги, які можна купити в багатьох компаніях в Україні і за різну ціну, стають все більш популярні. Їх пропозиція зростає, а значить, вибрати хороші автомобільні ваги стає складніше. Всі вимоги до характеристик електронних ваг визначені рекомендаціями Міжнародної організації законодавчої метрології та державними стандартами.
Праця мобільних працівників використовується в різних сферах: мобільна торгівля, мерчедайзинг, вендинг, інвентаризація і т.д.
Також слід відмітити зростання обсягів продажу мобільних пристроїв в порівнянні із продажами настільних ПК.
Мобільна форма взаємодії персоналу та керівництва – це майбутній крок в розвитку економіки.
Сучасна самоклеюча етикетка виконує одночасно декілька функцій - є носієм інформації, засобом ідентифікації товару, виконує рекламну функцію. Яскрава барвиста і оригінальна етикетка надає товару індивідуальності, привертає увагу покупця, збільшує обсяги продажу. Етикетка є одним з головних засобів ефективного просування продукту.
Світові технології швидко змінюються, впливаючи на індустрію охоронного відеоспостереження, а також на те, як підприємства і споживачі їх використовують. В наступному році ми станемо свідками появи нових тенденцій, завдяки інноваційним технологіям і стандартам індустрії, а також завдяки ринку і його потребам в інтеграції технологій з потребами клієнтів в охороні та безпеці.
На щастя, індустрія поступово переходить на IP-технології, де ми зможемо побачити набагато більшу кількість інновацій, що впроваджуються з більшою швидкістю. Тому, пропонуємо список деяких прогнозів.
Сьогодні багато компаній, що працюють у сфері рітейлу використовують Twitter, щоб зв'язатися з клієнтами - від невеликих підприємств, до глобальних брендів, таких як Nike (@Nike). Twitter разом з Compete (@Compete) дослідили, як Tweet-и, у яких згадується бренд впливають на покупців. Дослідження показало, що люди, які бачать Tweet-и від підприємств роздрібної торгівлі, швидше за все, відвідають інтернет-магазин і зроблять покупки онлайн. І чим більше Tweet-ів вони бачать, тим більше шансів, що куплять.
Здрастуйте!
Хочу розказати вам про семінар «Ефективні інтернет-рішення», який був проведений співробітниками нашого відділу Інтернет технологій 06 грудня 2012 року.
На початку , дякуємо усім, хто, незважаючи на перестороги синоптиків, відвідав наш захід. Нам приємно, що на першому семінарі нашого відділу було стільки слухачів, - значить тематика цікава.
Пошукова оптимізація (SEO) не стоїть на місці, так як такі пошуковики як Google постійно змінюють правила своєї роботи. Ще декілька років тому, було прийнято в текстах прописувати якомога більше ключових слів. Від чого часто втрачався зміст, текст виглядав безглуздо для звичайного читача. Сьогодні такі сторінки попадають до списку чорних сторінок Google і не виводяться при запитах.
Пропоную 5 найважливіших елементів сторінки сайту, правильне розміщення ключових слів в яких, це вірний шлях до успішного просування.
За останні роки ринок програмного забезпечення сильно змінився. Поряд із звичайними програмами увагу користувачів почали активно завойовувати он-лайн сервіси та мобільні додатки. Замість того щоб встановлювати програму на комп'ютер, он-лайн сервіс дозволяє вирішувати різні завдання, використовуючи один лише браузер. Набирати текст, редагувати електронні таблиці, редагувати зображення і відеоролики можна прямо в браузері. Документи та інші файли таких проектів зберігаються не на локальному комп'ютері, а в «хмарі», і тому доступні з будь-якого ПК, підключеного до Інтернету.
В процессе открытия розничных торговых точек предприниматель сталкивается с немалым количеством задач на решение которых тратиться немало сил и ресурсов. Одной из таких задач является задача автоматизации деятельности магазина. И для того чтобы сберечь силы и ресурсы я решил поделиться некоторым опытом…
Ми ростемо та розвиваємося разом з Вами, нашими клієнтами вже 19 років і ми вдячні Вам за довіру. За те, що прислухаєтесь до наших порад щодо інформаційних технологій: як краще організувати локальну мережу та систему відеоспостереження, який сервер та робочі станції вибрати для офісу, яку конфігурацію 1С взяти за основу системи обліку, як підвищити продажі, створивши Інтернет-сайт та багато іншого.