dorabotki.com

5 корисних ідей для створення електронних повідомлень E-mail маркетингу

5 корисних ідей для створення електронних повідомлень E-mail маркетингу

Email маркетинг залишається одним із головних методів інтернет-маркетингу. Це досить продуктивний інструмент в отриманні потенційних клієнтів для Вашого бізнесу. Однак, існують деякі аспекти, незнання яких може негативно вплинути на ваш план електронного маркетингу. Тому потрібно вміти правильно використовувати цей потужний інструмент. Ваші електронні звернення повинні працювати на ваш бізнес.

20fc6d81e19e96a28bf383aa31f1191b.jpg
Дякуємо за зображення Master isolated images/FreeDigitalPhotos.net
,
Вам важливо знати та вміти використовувати в електронних повідомленнях спонукальні методи. Ось приклади деяких важливих моментів, які ви можете добавити до свого списку ефективних інструментів:
  1. Зверніть увагу на привітання (вітальний заголовок, звернення)
Особисте звернення - це перший крок в побудові позитивного сприйняття вашого листа. Ваше привітання є базовим і прямо впливає на те, чи продовжить одержувач його читати і чи залишиться ваша адреса в списку бажаних. Вкажіть в заголовку щось, що приверне увагу, щось заманливе, інтригуюче, те, що буде вказувати на цінність одержувача для вашого бізнесу. Можливо, це буде наданий подарунковий купон, чи акційна знижка. Вказуйте також те, що буде викликати в читача бажання дізнатись більше про ваші товари чи послуги.
2. Надсилайте підтвердження замовлення

Як тільки ваш покупець зробив замовлення в вашому інтернет-магазині, він одразу очікує отримати електронне підтвердження свого замовлення.  Це повинно бути просте, зрозуміле підтвердження, зі списком замовлених товарів, кількістю, ціною, зображенням… І головне, цей лист також може надати вам можливість додаткового продажу супутніх товарів до замовлених. Багато інтернет-маркетологів отримують додаткове замовлення, намагаючись перепродати інший продукт при відправці електронною поштою підтвердження замовлення для своїх клієнтів.
3. Проводьте тестування ваших листів та оцінюйте їх структуру

Незалежно від того, скільки зусиль ви витратили на створення маркетингової кампанії, все це буде марним, якщо ваша електронна пошта надходитиме до клієнтів в непридатному для сприйняття вигляді, або ваші клієнти взагалі її не будуть отримувати. Тому ви повинні ретельно перевіряти ваші листи. Звертайте увагу на час завантаження повідомлень. Перевіряйте шлях вказаних в листі посилань. Крім того, заздалегідь оцініть такі елементи як шрифт, розмір, поєднання кольорів, зображення, заголовки, текстові повідомлення.  
4.  Використовуйте сегментований список при Email-розсилці  

Ви відправляєте лист для людей різного типу. Спробуйте сегментувати електронний список ваших отримувачів. При створенні такого списку, ви можете зробити більш привабливим повідомлення враховуючи, наприклад, мотиви користувачів на купівлю або використання товару, статус користувачів, їх вік тощо. Такий підхід допоможе вам покращити залучення ваших потенційних клієнтів або вже існуючих клієнтів до вашого бізнесу.
     5. Винагороджуйте ваших лояльних клієнтів

Ваші клієнти, ймовірно, стануть більш активними користувачами вашого бізнесу, якщо ви зможете забезпечити їм почуття важливості, надаєте можливість оцінити вагомість вашого бізнесу для них. Пропонуючи своїм лояльним клієнтам невеликі винагороди, ви підвищуєте цінність бренду і тим самим створюєте свої власні відносини із споживачами. Маючи програму винагород для лояльних клієнтів, ви привчаєте їх читати ваші електронні повідомлення, вони завжди будуть звертати увагу на ваші запити, будучи впевненими, що ви надсилаєте їм щось важливе, цікаве, варте їхньої уваги. Стимулюючі програми - це корисний поштовх для вашої ділової репутації, який, в кінцевому рахунку, працює на залучення все більшої кількості клієнтів для вашого бізнесу.

За матеріалами searchenginejournal.com