Витратні матеріали

5 найважливіших SEO елементів веб-сторінки, в яких розміщують ключові слова.

5 найважливіших SEO елементів веб-сторінки, в яких розміщують ключові слова.

Пошукова оптимізація (SEO) не стоїть на місці, так як такі пошуковики як Google постійно змінюють правила своєї роботи. Ще декілька років тому, було прийнято в текстах прописувати якомога більше ключових слів. Від чого часто втрачався зміст, текст виглядав безглуздо для звичайного читача. Сьогодні такі сторінки попадають до списку чорних сторінок Google і не виводяться при запитах.
Пропоную 5 найважливіших елементів сторінки сайту, правильне розміщення ключових слів в яких, це вірний шлях до успішного просування.

Заголовок сторінки: тег title

Тег title має важливе значення як для пошукових систем, так і для користувача. По тексту title ми отримуємо інформацію, що це за сайт і як називається поточна його сторінка. В згорнутому вигляді вікна браузера title також відображається на кнопках панелі задач, тому можна легко орієнтуватися, де який сайт, не гортаючи їх по черзі. З точки зору SEO, тег title умовно можна назвати заголовком Вашого рекламного оголошення. Він напряму впливає на позиції сторінки. Хочу наголосити на основні характеристики, на які треба звернути увагу при оптимізації title:

  • унікальність - для кожної сторінки має бути свій унікальний title,
  • зрозумілість - має бути написаний для людей, легко читатися,
  • привабливість – текст повинен приваблювати увагу користувача,
  • має бути коротким - рекомендована довжина 50-80 символів,
  • конкретність,
  • наявність ключового слова без зміни.
Від привабливості Вашого title залежить вірогідність переходу на сайт з пошуковика.
Також зверніть увагу, що в більшості систем управління сайтом (CMS) в title автоматично прописується тег h1 сторінки. Це не зовсім вірно, враховуючи, що в них різні цілі. Тегу h1 достатньо бути яскравим, привабливим. А title носить більш конкретний характер.
Ще раз наголошу, що основне призначення title – це повідомляти користувачам та пошуковикам основну тему сторінки. Текст title веб-сторінки – це як її короткий опис.

Ключові слова сторінки: Meta-тег keywords

Meta-тег keywords відповідає за ключові слова сторінки.
Певний час багато оптимізаторів зловживали використанням даного тегу, прописуючи в нього, крім відповідних ключових слів, й велику кількість самих популярних запитів. Це призвело до того, що на даний момент мета-тег keywords ігнорується пошуковими системами.
Заповнювати його має сенс лише унікальними, релевантними словами. Наприклад, якщо для кожної новини у Вас підібрані окремі ключові слова для покращення пошуку по сайту, то можна дублювати ці ключовики і в keywords.
Рекомендації: на початку списку розміщуйте самі вагомі ключові слова. Бажано, щоб це були іменники в множині, тому як пошуковики їх більше знаходять (н-д: ноутбуки, смартфони...), хоча запит був і в однині (ноутбук, смартфон). Також не завадить використовувати не одиничне ключове слово, а їх словосполучення (з 2-3 слів). Регістр не враховується пошуковими машинами, можна все прописувати в нижньому. По кількості – не більше 20 ключових слів. В деяких пошуковиках роботи сканують лише один рядок, тому не рекомендується розбивати keywords на кілька рядків.
Не забуваємо також при виборі CMS звернути увагу на можливість заповнювати мета-теги вручну.

Опис сторінки: Meta-тег description

Meta-тег description – це ще один елемент сайту, в якому розміщують ключові слова. Більшість пошукових машин використовує тіло даного тега в якості опису веб-сторінки в результатах пошукової видачі (SERP). Тож, якщо вище title ми умовно називали заголовком рекламного оголошення, то description можна назвати текстом оголошення.
Зазвичай для заповнення description добре підходить лід (короткий анонс статті). Можна залишити description пустим, пошуковик сам підбере частину тексту сторінки для опису, але, в більшості випадків, це буде не найкраще відображення змісту сторінки.
Рекомендації по заповненю: текст тега description повинен містити ключове слово (бажано розмістити його ближче до початку), текст має бути привабливим, зрозумілим, нести короткий опис змісту сторінки. Наголошую на унікальність даного тега для кожної сторінки. Довжина description – не більше 50 слів.

Альтернативний текст для картинок: Alt-тег

Alt-тег – підпис до картинки. Його можна побачити підвівши курсор до зображення. Або в ситуації, коли картинка не завантажується, на її місці відображається alt-тег.
Зміст даного тега піддається індексації більшістю пошукових машин, тому не лишнім буде присутність ключового слова. Враховуйте, що опис повинен відповідати зображенню, бути його текстовим еквівалентом. Звісно безглуздим буде використання alt-тега стосовно зображеньрозділового характеру: лінії, маркери, і т.і.

Вміст веб-сторінки: тег body

Елемент body містить всю інформацію сторінки, яку Ви хочете донести користувачу. Це можуть бути тексти, зображення, списки, таблиці. Саме ця інформація найбільше цікавить Вашого користувача. Тому матеріал має бути якісним, унікальним, орфографічно чистим.
Важливим є використання ключових слів. Враховуйте такі фактори як положення ключових слів, релевантність, довжина. Не перевантажуйте текст ключовими словами, рекомендовано – 4-8 % від усього тексту. Окремі ідеї розділяйте абзацами. Вони повинні бути чіткими та короткими.

Ще декілька слів про теги h1, h2, h3 ….

По-перше, назва статті повинна бути оформлена в тег h1. Він має точно анонсувати подальший вміст. Використовується h1 на сторінці тільки один раз, і тільки перед іншими: h2, h3,...
Для інших абзаців використовуються теги h2...h6. Це надає певної структури інформації, викладеній на сторінці, що також позитивно впливає на рейтинг в пошукових системах.

Наостанок.
Якщо Ви розпочали оптимізацію Ваших сторінок під пошукові системи, то не покидайте роботу, привівши у відповідність коди лише найбільш популярних, на Ваш погляд, сторінок. Оптимізувати треба всі.
І готуючи чергову порцію контенту, враховуйте аспекти, що впливають на зацікавленість користувача:
  • Унікальність інформації
  • Оригінальне представлення
  • Цікава авторська подача
  • Зворотній зв’язок
  • Приємний, ненав’язливий дизайн
  • Зручна навігація
Дякую за увагу!