Рішення для учбових закладів

Office 365

Office 365

257fa116b7590412217a792607a65955.png

За останні роки ринок програмного забезпечення сильно змінився. Поряд із звичайними програмами увагу користувачів почали активно завойовувати он-лайн сервіси та мобільні додатки. Замість того щоб встановлювати програму на комп'ютер, он-лайн сервіс дозволяє вирішувати різні завдання, використовуючи один лише браузер. Набирати текст, редагувати електронні таблиці, редагувати зображення і відеоролики можна прямо в браузері. Документи та інші файли таких проектів зберігаються не на локальному комп'ютері, а в «хмарі», і тому доступні з будь-якого ПК, підключеного до Інтернету.

Незважаючи на те, що для більшості користувачів хмарні сервіси поки що не можуть повністю замінити настільні додатки, все йде саме до поступової відмови від звичайних настільних програм. Саме тому такі гіганти, як Microsoft, не можуть залишатися осторонь і було презентовано вихід такого рішення як Office 365.

Увага, Office 365 - це НЕ нова версія всім відомого пакету додатків Microsoft Office. Це – он-лайн («хмарний») сервіс, який оплачується користувачами по моделі абонентської плати, і поєднує в собі функціональність клієнтських додатків Microsoft Office, а також таких серверних продуктів, як Exchange Server 2010, SharePoint Server 2010, Lync Server 2010.

Оплата здійснюється щомісячно, відповідно до вибраного сервіс плану. Є кілька сервіс планів, які відрізняються між собою кількістю доступних користувачеві  можливостей.
Отже, що ж отримує працівник компанії, яка підписалась на сервіс - Office 365?

1. Microsoft Office Professional Plus 2010
В залежності від обраного тарифного плану підписка може в себе включати право на використання максимальної редакції пакету  Microsoft Office, яка включає в себе: Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Outlook, Publisher, Access, InfoPath, SharePoint Workspace и Lync. Оскільки це підписка, то весь необхідний дистрибутив знаходиться на порталі самообслуговування клієнтів. Також є набір тонких клієнтів для роботи з Word, Excel, PowerPoint, які виконуються в самому браузері і не потребують встановлення на комп’ютер.

Тобто, за досить помірну плату ви отримуєте можливість легально використовувати останню версію та максимальну редакцію добре відомого пакету  Microsoft Office. До того ж, ви можете робити це досить гнучко: у разі необхідності збільшення штату співробітників – збільшуєте кількість ліцензій, коли штат зменшується  – зменшуєте підписку. Це дуже зручно, беручи до уваги той момент, що з «коробковими» продуктами так не вийде!

2. Microsoft Exchange Server
Завдяки Microsoft Exchange користувачі мають можливість працювати з корпоративною поштою з вбудованим захистом від спаму та вірусів! Окрім пошти, Exchange  дає змогу централізовано зберігати контакти та записи своїх задач з календаря.

Нагадаю, що настільним клієнтом для Microsoft Exchange є добре відомий Microsoft Outlook.
В Office 365 з’явився тонкий (он-лайн) клієнт для роботи з поштою - Outlook Web App, який запускається з будь-якого браузеру і не потребує додаткових встановлень на робочий комп’ютер.

3. Microsoft SharePoint Server
SharePoint – дуже зручний продукт! Основне призначення: організація спільної роботи співробітників над проектами-документами. Центральне сховище документів з можливістю їх одночасного перегляду  та редагування. Документи на сервісі зберігаються в спеціальних бібліотеках. Будь-яка така бібліотека може бути відкрита в «провіднику» Windows як звичайна мережева папка.

Ще одна дуже важлива та корисна річ в SharePoint – це підтримка «версіонування». Ведеться зберігання всіх копій та змін документа, видно автора кожної зміни, кожну копію можна відкрити та переглянути!

Підтримка одночасного редагування документа декількома користувачами. Також зручно під час такої роботи обмінюватись миттєвими повідомленнями за допомогою Lync Online.

Хочу також відмітити таке важливе доповнення як можливість повнотекстового пошуку по вмісту документів. Тобто результатом такого пошуку будуть всі документи, в яких зустрічається дана фраза.
Тепер, використовуючи Office 365 вам не потрібно щоразу пересилати файли як вкладення, достатньо відправити лише посилання на бібліотеку в SharePoint.
Різноманіття налаштувань дозволяє підтримувати механізми сповіщення та бізнес процеси. При колективній роботі над документом ви можете отримувати сповіщення про нові зміни в даному проекті.
Є велика кількість готових шаблонів бізнес процесів, також можна створювати власні. Сам механізм бізнес-процесів дозволяє автоматизувати процес проходження документу від одного учасника до іншого, при цьому в будь-який момент без проблем можна дізнатись на якій стадії документ і хто над ним зараз працює. Кожен з учасників цього бізнес-процесу отримає сповіщення про те, що він відповідальний за подальші дії з даним документом. Використовуючи бізнес-процеси ви завжди будете тримати ситуацію під контролем.

4. Microsoft Lync Server
Це зручний сервіс для комунікації між користувачами.
Є можливість використовувати : миттєві повідомлення, голосові чи відео дзвінки або ж створити відео-конференцію. До речі, участь у конференції можуть брати не лише співробітники компанії, які мають Office 365 або Lync. Можуть приєднатися клієнти, у яких встановлено Silverlight-версію програми.
Варто також підкреслити, що даний сервіс інтегрований з іншими сервісами Office 365.

5. Публічний сайт підприємства
Office 365 дає можливість створити свій сайт, з власним доменом, який буде доступний всім охочим із ззовні. Для цього є велика бібліотека шаблонів та стилів оформлення.

6. Інтеграція з мобільними пристроями
Для роботи з сервісом Office 365 можна використовувати майже всі популярні смартфони та КПК.
Окрім пошти можна також користуватись веб-додатками Word, Excel, PowerPoint. SharePoint генерує спеціальні мобільні представлення веб-сторінок з якими зручно працювати. Звісно ж найкраще і найповніша інтеграція з сервісом відбувається на платформі Windows Phone!

Висновки:
Отже, підсумовуючи, скажу наступне: дане рішення буде цікаве компаніям усіх розмірів.

Купуючи сервіс Office 365, ви отримуєте всі переваги від використання сучасних інформаційних технологій. Також це дозволить оптимізувати ваші інвестиції в розвиток інфраструктури підприємства.

І ось декілька причин в підтвердження цьому:
Перша - гнучке та оперативне управління  кількістю ліцензій, в залежності від потреби.
Друга  - можливість використовувати програмні продукти максимальних редакцій! Для чого раніше було б потрібне розгортання складної мережевою та серверної інфраструктури, додаткова підготовка персоналу та закупівля ліцензій.
Третя - компанія може зосередитися на своїй роботі, не витрачаючи час на розгортання, адміністрування та оновлення сервісу. Тобто, не потрібно якихось спеціальних знань.
Четверта  – існує декілька різних сервісних планів, з різною абонентською платою, виберіть найоптимальніший.