Витратні матеріали

CRM в Бітрікс24

CRM в Бітрікс24

Термін "CRM" вже давно став звичним, але все ж виникають питання про його значення та коли використання CRM є доцільним.

CRM як програмне забезпечення містить необхідні іеструменти для обробки інформації про контакти та клієнтів, в єдиному місці будуть зібрані та відслідковуватись всі події, пов'язані з ними. CRM також допоможе налаштувати в компанії єдину політику партнерських відносин з клієнтами та постачальниками. Аналізуючи зібрані дані ви зможете розподілити маркетингові цілі.

Перш, ніж прийняти рішення про необхідність CRM саме для вас, проаналізуйте ваші потреби. Ось деякі випадки, що виправдовують перехід до роботи з CRM:
  • ви використовуєте декілька способів для спілкування з клієнтами;
  • ви прагнете прозорості в своїй торгівельній системі;
  • є потреба позбавитись дублювання інформації в клієнтській базі;
  • вам необхідна єдина система оцінки ваших послуг та товарів;
  • ви бажаєте швидко створювати звіти для відслідковування тенденцій продажів.
Гарна CRM допоможе вирішити вам будь-яку з перерахованих задач, а також допоможе вибудувати єдину політику, що відповідатиме саме вашій компанії та саме вашим потребам.

Ми пропонуємо вам оцінити систему управління взаємовідносин з клієнтами, яка входить в хмарний сервіс Бітіркс24.

4350fa894ecf0c3f7db922df78e8a5d4.jpg
З CRM Бітрікс24 ваші співробітники швидко зможуть:
  • почати збір та обробку лідів;
  • вести та зберігати в одному місці всю історію спілкування з клієнтами та партнерами (електронні листи, дзвінки, особисті зустрічі і т.п.);
  • створювати єдину клієнтську базу без побоювання виникнення дублюючої інформації;
  • створити каталог товарів та послуг необхідної структури;
  • формувати звіти, аналізувати цільову аудиторію, а за результатами, наприклад, налаштувати автоматичне розподілення потенційних клієнтів між менеджерами;
  • вести угоди: вказувати відповідального, строки, суму, компанію або контакт, додавати товар або послугу з каталогу, виставляти рахунок);
  • керувати справами, визначати пріорітетні, налаштовувати фільтри для відбору типових задач, наприклад, відправка листів на день;
  • налаштувати інтеграцію CRM з сайтом, інтернет-магазином, 1С;
  • мати більше свободи пересування з мобільною версією сервісу та багато іншого.
Загалом система CRM Бітрікс24 містить всі необхідні інструменти. До того ж Бітрікс24 має зручний інтерфейс в небесних тонах. Отож, вашим колегам буде приємно працювати та спілкуватися.

Оцінити переваги CRM Бітрікс24 ви можете без фінансових витрат, завантаживши безкоштовну версію сервіса.