Витратні матеріали

Як Twitter впливає на продаж товарів інтернет-магазину

Як Twitter впливає на продаж товарів інтернет-магазину

Сьогодні багато компаній, що працюють у сфері рітейлу використовують Twitter, щоб зв'язатися з клієнтами - від невеликих підприємств, до глобальних брендів, таких як Nike (@Nike). Twitter разом з Compete (@Compete) дослідили, як Tweet-и, у яких згадується бренд впливають на покупців. Дослідження показало, що люди, які бачать Tweet-и від підприємств роздрібної торгівлі, швидше за все, відвідають інтернет-магазин і зроблять покупки онлайн. І чим більше Tweet-ів вони бачать, тим більше шансів, що куплять.

Підґрунтя дослідження

У дослідженні були проаналізовано понад 7600 користувачів та їх відвідування сайту і купівельну поведінку на більш, ніж 700 сайтах роздрібних брендів під час сезону підготовки до нового навчального року. До першої групи віднесли користувачів, що відреагували принаймні на один Tweet роздрібної компанії. Було ще дві додаткові групи: одна складалася з американських інтернет-користувачів, які відвідали Twitter, але не були піддані впливу Tweet-ів бренду, а друга представляла середнє значення інтернет-відвідувачів сайту.

Ось основні висновки по відвідуванням, покупкам в інтернеті та частоті Tweet-ів.

1. Twitter користувачі, які бачать Tweet-ти від підприємств роздрібної торгівлі, швидше за все, відвідають інтернет-магазин.

Спеціалісти компанії Compete виявили, що користувачі Twitter-у відвідують інтернет-магазин бренду на 5% більше, ніж звичайні користувачі інтернету. Цей висновок відноситься до всіх видів товарів, наприклад, таких, як одяг і аксесуари і стає ще більш актуальним для іграшок та спортивних товарів.
69e66f3e7e48786ec74b4f92b182d0b7.png
2. Twitter-користувачі, які бачать Tweet-ти рітейлера, швидше за все, зроблять покупки онлайн у його магазині.

27% звичайних інтернет-користувачів купили товар в інтернет-магазині, а Twitter-користувачів, які зробили покупки у той же період було 33%.
0aa3a601f56a39c4417cd944e79161bd.jpg
3. Чим частіше і більш регулярно люди бачать Tweet-и, тим більше відвідують інтернет-магазини і роблять покупки онлайн.

Twitter-яни, які піддавалися впливу Tweet-ів від інтернет-магазину протягом 12 або більше днів купляли з більшою на 32% ймовірністю, ніж ті, що бачили твіти нерегулярно.

Звіт про дослідження - Twitter and Compete “Tweets in Action: Retail” study.
Джерело