Аудит та легалізація програмного забезпечення
Витратні матеріали

Новини

Запуск "1С:ЕДО" в "1С:Звіт"
13.01.2017

Запуск "1С:ЕДО" в "1С:Звіт"

У січні 2017 року у черговому релізі "1С:Бухгалтерії 8 для України" (редакція 1.2) буде
додано інтеграцію з модулем електронного документообігу для автоматичного прямого
завантаження/вивантаження рахунків. Надалі, список первинних документів доступних
для завантаження/вивантаження і типових конфігурацій, в яких буде реалізовано обмін,
буде доповнюватися.

На другому етапі запуску сервісу "1С:ЕДО" в експлуатацію, який планується розпочати
з 1 травня 2017 року, електронний документообіг буде виділено в окремий модуль, який буде
тісно інтегрований з типовими конфігураціями "1С:Підприємства" (версій 8 і 7.7). На цьому
етапі безкоштовне використання сервісу електронного документообігу в сервісі "1С:Звіт"
буде відключено, а сервіс "1С:ЕДО" стане платним. Користувачі "1С:Звіт", які придбають
продукт "1С:ЕДО", отримають інтегровану систему електронної звітності та документообігу
з єдиним інтерфейсом.


 Можливості модуля електронного документообігу

• пряма інтеграція (завантаження/вивантаження документів) з конфігураціями на платформі
 "1С:Підприємство" (версій 8 і 7.7) без необхідності використання проміжних файлів
 і додаткових обробок (з 01.05.2017 р.);

• пакетна робота з документами;

• підпис, шифрування та відправка документів контрагентам-користувачам, які використовують
  сервіс "1С:Звіт", а також програми M.E.Doc і Сота, за допомогою прямого або поштового
  з'єднання через транзитний сервер СДО (сервер документообігу);

• робота з усіма основними акредитованими центрами сертифікації ключів електронно-цифрового
  підпису (АЦСК ЕЦП), в тому числі, з безкоштовними ключами ЕЦП від Державної фіскальної
  служби України.


Переваги модуля електронного документообігу

• надійність та впевненість в автентичності документа – документ шифрується і підписується ЕЦП;

• контроль процесу обміну електронними документами на всіх етапах – відображення статусів
  проходження електронного документа в інтерфейсі модуля;

• економія коштів (папір, картриджі для принтера, поштові марки та конверти,
  послуги кур'єра, простір для архіву);

• підвищення ефективності бізнес-процесів за рахунок скорочення часу на обмін документами;

← Назад до списку новин