Аудит та легалізація програмного забезпечення

Умови гарантійного обслуговування

Умови прийняття обладнання в гарантійний ремонт.

  •  Наявність оригінального гарантійного талону виробника, правильно і повністю заповненого продавцем при продажу.
  •  Дотримання користувачем правил експлуатації, викладених в гарантійному талоні виробника і посібнику користувача.

Звертаємо Вашу увагу, що практично всі фірми-виробники посилюють правила звітності. Тому, якщо в ремонт обладнання привозить кур'єр, представник магазину, знайомий і т. д., зобов'язаний надати наступну інформацію:

- Прізвіще, ім´я, по-батькові кінцевого споживача;

- адреса кінцевого споживача;

- телефон кінцевого споживача ;

- електронна адреса (е-mail);

- заявлена несправність.

Вся ця інформація надається разом із звітом в представництво конкретного виробника, і часто, підлягає перевірці шляхом телефонного обзвону кінцевого замовника.