Курси 1С:Бухгалтерія 8 для України

Аудит сайтів

Аудит сайтів

Інтернет-сайт – це Ваш представник в інтернет-середовищі. Кожен веб-проект повинен мати ціль, вона допомагає розуміти, в якому напрямку рухатись, до чого прагнути.Це може бути інтернет-магазин, який забезпечує певний прибуток з продажу. Чи Ви прагнете мати інформаційний сайт, який стане «номером один» в своєму тематичному сегменті, та ін. Ефективність роботи сайту буде залежати від його «впізнаваності» системами пошуку, від кількості відвідувачів. Сайт повинен займати високі позиції ранжування, легко шукатись, бути цікавим та інформативно корисним, зручним в користуванні, таким, щоб виникало бажання повертатись до нього знову. На «розкрутку» сайту впливають і дизайн сайту, його структура, контент, і виконані роботи по пошуковій оптимізації, контекстна реклама, постійний супровід та підтримка сайту… Це далеко не весь список факторів. Але перед тим, як розпочинати певні дії по поліпшенню роботи сайту, потрібно обов’язково провести всебічний аналіз його функціонування, по висновкам якого вибудовується стратегія подальшого розвитку інтернет-сайту.

Аудит ми проводимо за двома напрямками - це аналіз інтернет-ресурсу (корпоративного сайту) Вашої компанії та аналіз сайтів конкурентів. На підставі детального вивчення інформації ми описуємо всі плюси і мінуси Вашого сайту в порівнянні з найближчими конкурентами і пропонуємо конкретний перелік заходів доопрацювання або впровадження.

Кожен сайт оцінюється по ряду критеріїв:

  1. Загальна стратегія розвитку веб-сайту
  2. Дизайнерське рішення (інформаційна архітектура, юзабіліті)
  3. Функціональні сервіси
  4. Контент (текстовий і графічний)
  5. Технічна інфраструктура
  6. Просування
  7. Підтримка і перспективи розвитку проекту

Підсумком аудиту сайту є звіт з описом ситуації, висновками та рекомендаціями щодо створення нового сайту або доопрацювання існуючого.